Nuffnang ads

Thursday, January 28, 2010

Ancasa Resort Pulak


bilik saya yang sejuk with good view.Thanks ummi and ayah bawa jenjalan.


Ayah bawak rendan kaki dalam air sebab saya dah bising tengok ramai orang mandi kolam yang sangat luas ni tapi saya tengok je. saya tak puas hati jadi saya jerit la


Jenjalan ngan ayah lepas ummi tak bagi mandi lagi sebab ummi cakap saya kecik lagi dan dia takut kalau2 nanti ada infection kat bronkitis saya. I told you ummi saya pernah terbaca fakta pasal tu so dia takut.. mandi sekejap takpe


Muka yang tak besh sebab ummi cakap enough with pool.




Di tepi laut.


Ni la muka ummi Hariz kalau dia merajuk.
Tapi ayah saya suka buat ummi merajuk sebab dia kata comel..


Pose macam ni sangat saya suka...suka tengok muka ummi kalau terpijak perut ummi

Saya suka macam ni...dan ummi bermalas-malasan


I can swim la ayah...lemme go


Saya suka air dan kolam yang besar. I just noticed that my son has rapidly grow up. He loves getting wet in the pool. May he be a good swimmer eventho his ummi doesnt know how to know n doesnt want to learn it as i think i have a mild stage of aquaphobic...hehe


Muka masam sebab tak boleh makan..ummi kate saya xde gigi lagi


Baru bangun tido..cam bese dalam kereta tido


Baru sampai... Hariz dah nampak pool means WATER!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...