Nuffnang ads

Wednesday, January 18, 2012

Aku tak tahan

Tadi husband aku call...
Rupa-rupanya Hariz punya pasal
Orang yang jaga dia tu nak pergi check up hari ni.
Disebabkan aku dah cuti semalam, so aku minta husband masuk kerja lewat untuk hantar anak aku.
Aku tak boleh nak bawa anak ke office sebab tak larat nak drive jauh.
Tendency nak lelap masa drive tu sangat tinggi.

Jawab call je tadi dengar suara Hariz melalak menangis.
Rupa-rupanya dia lari dari rumah pengasuh tu balik rumah.
Rumah pengasuh dia tu berdepan rumah aku selang 3 rumah je.

Aku part dengar dia nangis tu memang aku tak boleh tahan la.
Sedih gila.
Susahla kerja jauh ni. Aku nak balik pun kena fikir banyak kali.
Nak ambil train lagi. Kang kena amik cab nak pick up kereta aku lagi. Sudahnya sama je kalau aku balik pukul 5 naik bas biasa tu.

Bila jadi masalah macam ni aku dalam dilema.
memang aku  tak pernah hantar dia ke rumah pengasuh bila hari dah cerah.
Selalu memang awal pagi pukul 6.00 pg aku dah hantar and biasanya dia tidur.

Bila hantar siang ni la jadinya.
Kesian husband aku kena handle.

Aku tak tahan nak menangis bila dengar Hariz menangis camtu.
Demmit!

2 comments:

mizzura said...

tempat pengasuh tu oke ker..sabar eh...lama2 dia oke lah tu...kesian hariz..

Xana Razak said...

tempat tu ok tapi tu la masalah gak bile tmpt pengasuh depan rumah.
tambah2 hariz jenis manje kemain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...