Nuffnang ads

Sunday, July 20, 2014

20 Julai

Aku tak tau la kenapa signifikan sangat tarikh ni dgn aku.
Sampai aku tak boleh lupa tarikh ni.
Walaupun dah lama sangat berlalu dan anak aku dah nak masuk tiga.
Mungkin benar kata orang yang pertama tu akan susah dilupakan.
Atau mungkin masa tu aku memang jenis ingat nombor.
Nombor telefon rumah dia, no kereta family dia...obses?
Entah.
It has been years duh!
Walau di mana pun kau berada, aku harap kau sihat-sihat sahaja.
Moga kau dan keluarga kau sentiasa dalam lindungan-Nya.
Selagi aku tak lupa, mungkin entri macam ni akan aku naikkan setiap tahun.
6 hari lagi menyusul hari ulangtahun kelahiran puteri ku.
Which I really hoped she was delivered on the same date as you.
Ridiculous me!!!
Anyway, happy 29th birthday to you. Wish you many more years to come.


Posted via Blogaway

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...