Nuffnang ads

Tuesday, May 25, 2010

Akhirnya...kini siap!!!



















Huhuhuu...i manage jahit sepasang baju basahan untuk anak ku...it didn't turn out well at 1st but at least still ade rupe and fit him nicely..hepi hepi...material: amik dr tshirt aku yg da mengecut...yg hitam tu sbnrnye kain da x cukup so gunting la dr sluar yg aku da x pakai lg..jadi la camtu...yg garisan basi tepi sbb aku x cukup kelengkapan. penanda aku sume tah kemane so i used pen utk penanda. hahaha...mmg tangkap muat betul. ikut pattern yg aku download dr laman web jepun. x fhm pun ape die tulis but seb baik ade translator...hidupku makin mudah ade kamu. skrg ni cam berkobar2 lak nk menjahit....wish i cud have my own brand..hahaha..baru jahit cam cut n pastu da berangan mat jenin. tp klu x berangan mane nak datang cita2 n kite berusaha utk dapatkan nye kan....ape2 pun just take a look my first attempt jahit bju utk anak lelaki ku ni









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...