Nuffnang ads

Tuesday, May 25, 2010

Like Mother Like Son...







alkisahnya, lama da berlaku cuma baru sekarang ni terpanggil nak cerita di sini. name pun blog aku sesuka ati akuler bile nak luahkan nye. talking bout my son..of course la sbb this blog dedicate for him...n smlm utk yg kali keberapa tah..kesabaran ku hilang lagi...tak sepatutnya aku melepaskn kepenatan tu padanye tapi apakan daya sayang, ummi hnylah insan biasa. maafkan ummi lagi tp lepas tu ummi tebus balik kan n i let hanging kat ummi smp la esok paginye. so awk tak boleh marah ummi...

tajuk n3 kali ni...ye...saya perasan anak saya kuat membebel, menegur org klu di mall/park pendek kate mane2 la...n klu atok2, wan2, makcik2, mak tok n tok bah, n pakcik2 n tv bercakap-cakap die mesti akan mencelah seakan faham. yg kadang2 bikin ummi nye rase malu bile bawa ke kedai runcit n nak beli lauk nampak kanak2 sebayanya noted he's 11 months mesti die akan menegurnya n budak tu seperti biasa senyap jer...anak ku...tidak kah kau rasa malu kawan mu itu langsung tak amik kisah dgn teguran kamu? tetapi skit sbyk bangga gak la mak nye ni sbb annak ku peramah...adakah ini kerana sms mengandungkan die, aku trlalu kuat membebel..nak kate peramah sgt cam bese jer...moderate jer tak la sume org nk tegur...senyum jer..huh...terkenan kah perangai membebel ku itu..ape2 pon..u make me proud of u la sayang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...