Nuffnang ads

Saturday, May 29, 2010

Kau ke Kiri Ku ke kanan

hurmmm...satu perkara yang saya belajar. dulunyer sume kau kekiri ku ke kiri gak....kau undur aku pun ikut...hahaha...1 thing that i've noticed recently...we rarely talk in d car anymore....x macam masa bercintun dulu =P....maybe sbb aku pun kuar rumah awal2 pagi nk g keje n sbb mamai lg....so xleh ckp byk..dulu aku x bekerja..kuar pun hari da tggi....skrg balik pun aku da pnat...nk bukak mulut pun x larat da...hahaha...

aku rase kebanyakan pasangan berkahwin alami benda yg same cam aku. so klu nampak org tu cam da berusia and confirm la married tetiba cam mesra semacam je dlm kete sure la pasangan itu bukan soul mate die...haaaa...scandals!!!

ape2 pun i try to fix it....haishhhh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...