Nuffnang ads

Tuesday, December 27, 2011

Honeymoon!

Yes...finally just two of us left at home.
Bukan aku suka. Sangat tak suka sebab bila tinggal berdua topik perbincangan adalah tentang Hariz.
Hariz tu....Hariz ni...Kalau Hariz ada mesti dia buat camni...Mesti dia minta camni...Mesti kecoh rumah ni...

Semalam. My parents datang rumah. Weekend kan cuti agak panjang. Tapi sebab aku tak larat nak pergi mana-mana so melepak aje kat rumah. Dah jadi rutin, either aku balik or parents aku datang semata-mata sebab Hariz. Nasib la perjalanan hanya 30 minit. Buatnya 3 jam? Sebulan sekali pun belum tentu ye dak?

So far semalam masa nak ikut mak aku balik, dia pun relax je salam aku dengan ayah dia pastu blah babai....
Sob...sob aku lepas tu nak oi. Petang tu aku keluar budget nak cari maternity wear la last2 kesudahnya barang Hariz jugak yang aku beli.

But lepas la jugak tengok Sherlock Holmes. Hehehehe...Bawak kenit tu karang tengah peak cerita nak susu ape la...

Pendek kata, itulah pengarang jantung.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...