Nuffnang ads

Friday, December 2, 2011

Leader yang Bodoh Sombong

Mentang-mentang kau pengarah
Ikut suka kau nak cakap apa
Aku dah bagi penjelasan....and I think it's enough dah
Dengan urusetia yang handle benda tu pun aku dah clarify...
 So I don't think I need to see you lagi nak jelas benda remeh macam ni
It's you yang libatkan sampai ke KP and all the TKPs
Tak payah nak canangkan dalam email dan cc pada KP and TKPs supaya bekerja dengan jujur, amanah and all the work etiquette...
Kau sengaja nak merendahkaan aku je...
I may be the middle worker...
Did you know that without us the organisation will never be complete?

Malas layan orang bodoh sombong cam kau ni
So I rest my case...
Jangan harap aku nak jumpa kau pun sebab bukan kau berada di tempat kejadian
So my apologize only to those yang terlibat...
With you, I owe nothing walaupun aku tau tu unit yang kau lead...
Talking to the leader with no manner is just a waste....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...