Nuffnang ads

Friday, December 30, 2011

Sayang Anak Tinggal-tinggalkan...

 Aku tak tinggalkan anak aku tapi I let my mom ambil dia bawa balik ke kampung.
Sebelum ni memang aku tak pernah bagi walaupun mak aku ajak dia, entah macam mana haritu bila mak ajak aku cepat-cepat kemas barang-barang Hariz.
Maybe I need time for myself juga plus pregnancy kali ni keadaan aku agak teruk.
So it's like heaven but not really actually...me and my husband keep talking about Hariz...
Mula kalau berkalau nya..." Kalau Hariz ada ni mesti dah buat cam ni cam tu..." , " Kalau Hariz ada ni mesti tak sunyi rumah ni..."....dan bermacam-macam kalau lah lagi...

Aku tak faham lah kenapa perlu ada pepatah tu...
Pepatah lama kan....dulu maybe sebab nak cari duit punya pasal...
Kena buat kerja yang memerlukan anak ditinggalkan...
Untuk masa depan anak...

Aku pun banyak kali juga tinggalkan anak aku...
Tuntutan kerja....
Kadang-kadang terfikir gak...nak quit...
Tapi nak generate income sendiri tu..belum dapat idea lagi...
One day maybe...

1 comment:

mekchu said...

pengorbanan nama dia tu.. sabar byk2 ok.. insyaAllah, semua tu akan selesai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...