Nuffnang ads

Wednesday, April 25, 2012

Kantoi Security Question

Tadi pagi aku pergi regular check up untuk second pregnancy ni dengan husband.
So far Alhamdulillah cuma baby slightly kecil sikit. Maybe due nanti berat baby lebih kurang 2.5kg je kot...
Apapun aku harap semuanya sihat including myself.

Then pergi EPF office sekejap.
Nak set balik I-pin.
Tanya kaunter camne nak aktifkan I-akaun aku yang aku dah lupa sama ada aku pernah aktifkan ke tak.
Check dekat kiosk katenye aku dah aktifkan.
Ada pc khas disediakan. So aku set la balik. Bila tang security question tu aku tak boleh blah betul bila soalan tu dipaparkan ialah....

" Siapa nama first boyfriend anda?" Oh shit....toleh belakang. Sengih2 kat husband sambil tutup2 monitor dengan penyata yang baru lepas print kat kiosk tu.
Nak taip cemane ni....bila aku taip bukan keluar asterisk tu tapi huruf yang aku taip la. Terang2 terpamer nama orang tu. Hahahaha...Husband aku dah perli2 sambil sengih2 kerang. Adoi...kantoi pulak.
Aku pun dah lupa bila masa aku setkan soalan tu ...hahahaha...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...