Nuffnang ads

Wednesday, April 18, 2012

Sweet side of Hariz

Semalam, bawa Hariz ke office sebab pengasuh minta cuti.
I drove him to my office and we stayed sampai habis waktu kerja.
Penat tak usah cakap lah dengan melayan dia lagi.
Balik petang tu siap2 makan ringan2, mandi terus baring kat tilam. (We don't use katil sebab kes Hariz jatuh masa umur dia 6/8 bulan haritu)
Hariz masuk, pergi dekat dressing table ambil lotion.
Dia minta mama dia letak sikit kat tangan dia. Ingatkan nak sapu kat tangan dia.
Tapi dia selak baju mama dia sapu dekat perut mamanya. Nak bagi baby wangi katanya.
Dia minta lotion lagi. Mamanya press sikit, dia tanya mana lagi nak letak eh mama, dia tanya...
Terus dia sapu dekat kaki aku...Dua-dua kaki dengan tapak kaki...I felt so relieved dan terharu. Sayu pun ada.
Mama penat eh? Aku baring tu sambil baca buku yang aku beli daripada @lejenpress dengan kaki letak kat atas bolster. He will turns 3 this June. He already melts my heart.

Aku harap sangat dapat bermanja dengan dia walaupun dia dah besar nanti. I love hugging and kissing him. (and nagging at him too).Kadang-kadang aku rasa dia membesar terlalu cepat. Fikir pasal dia je sekarang ni buat aku rindu dengan Hariz. Bergenang dah air mata...seriuscengeng!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...