Nuffnang ads

Tuesday, August 16, 2011

Apam Dot Dot...Finally Mastered! ;-P

Sabtu hari tu
Setelah seminggu aku postpone nak buat
So buat lah gak...
Sampai sekali 3 doh bancuh...
Huhuhu...First time it turned out well....really well...gebu gila ok
Second time sebab mixed 2 adunan sekali and turned x berape gebu...bantat ke hape tah...

But but...ok je rasa dia kan?


Resepinya memang copy paste daripada kak hana.
Dia buat cantik je kan. Aku nya tak lah mastered sangat. Hahaha...Tapi kira naik la gak.
Merekah tu sebab first time kukus tak sabar kan...

Untuk resipi...dapat dari Kak Hana.
Jangan malas! Klik kat situ k.

4 comments:

Cik Eka said...

raya nanti buleh buat..hehehehehe

cantik2..ni inti apa kak

Xana Razak said...

blueberry
ok...buat pun bukan ade org nk dtg rumah pun

Cik Eka said...

alaaaaa jgnla cakap camtu..nanti eka dtg...hehehe.....

jangan akak takde kat rumah plak..kali ni eka cakap ngan ezi dah suh bawak rumah akak..hehe

Xana Razak said...

korang nk dtg akak ade ler kat rumah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...