Nuffnang ads

Friday, November 11, 2011

Abis gaji you siapa yang bayar?

Bengang aku. Cuma aku tak dapat trace je siapa yang call. Tergamam aku.
Asalnya bukan line aku yang bunyi pun. Line bos aku tapi aku tarik. Orang tu nak cakap dengan office boy je pun. Aku cakap la takde kat tempat. Boleh pulak dia sound aku baik punya 'macam mana you bayar gaji dia kalau dia takde kat tempat dia?' Sudah. Aku dah tergamam. Terkejut aku tau. Kurang ajar. Btw gaji aku pun tu ehsan daripada orang ramai yang bayar tax tau tak which i am sure gaji kau pun sama. Bukan aku yang bayar gaji office boy tu pun nak sound aku macam tu . Dah tua tua nak aku sound suh duduk tempat. Nama pun officeboy confirm la ada je keje nak buat, kan? Geramnya! Aku terkejut sangat orang cakap macam tu. Dah la tak kenalkan diri. Main belasah je bantai aku. Ni yang buat aku lagi kurang ajar nak menjawab phone ni. Malas nak layan call orang lagi. Kang cakap aku ni sellfish! Bodoh sial cakap pasal gaji tu. Kau nak sentap sangat pesal bukan guna duit you jugak pun kan bayar gaji? Bayar gaji untuk bekerja. Lagipun aku dah suruh kau contact direct his hp kau yang bodoh sombong sound aku macam tu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...