Nuffnang ads

Monday, November 14, 2011

What a shame....

Tadi...
Aku on the way ke toilet...
Then ada pakcik tegur aku...
Aku ingat dia cakap bahasa sarawak ke hape tah...
So aku pun macam..pardon me pakcik? Ape eh pakcik? Leh ulang lagi tak?
Aku kan ada masalah pendengaran...
Tetiba yang aku faham...Pakcik ni dari Ghombau....
La...kampung den rupenye...
Apsal la pelik sangat bunyi bahasa pakcik ni...dalam hati je la...
Tapi aku still macam kena dengar betul-betul dan tengok gerak geri mulut dia sebab sumpah aku kurang faham....
Mungkin sebab dia pakai gigi palsu...atau aku sendiri yang tak faham bahasa longat negeri aku sendiri?

Sedang kusyuk dalam tandas...
Aku tergelak sorang-sorang...
What a shame on you xana!
Orang kampung kau sendiri cakap pun ko tak fahammm...
Acane ko boleh sokong Jang tah...
Memang malu...
Tepuk dahi sendiri sambil tersengih sorang-sorang....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...