Nuffnang ads

Friday, November 11, 2011

Jam Tangan Idaman

Jam adalah salah satu ketaksuban aku. Pantang jumpa jam tapi takdelah aku nak melayan sangat nafsu aku tu. Paling habis pun layan romp games. Eh? Kalau datang rumah aku setiap sudut mesti ada jam dan kalau boleh dalam bilik air pun nak letak gak tinggal cuma tak tau nak sangkut mane je. Ceiling tinggi  sangat. Hall toksah cakap wajib ada, master bed room ada, second room takde sebab dah rosak, bilik kerja ada jam ikea rm4 tu. Stor agak2 la boleh jeling kat dapur, dapur wajib ada. Ada jam merata tempat ni macam bagi satu adrenaline rush pada aku.

Cuma jam tangan aku je ada satu sekrang tak macam dulu dok asyik nak menukar je. Dulu dapat sponsor boleh lah. Sekarang duit sendiri agak kedekut sikit. Ni pun yang aku dok pakai dan dah tukar bateri sekali pun jam hasil perkahwinan 4 tahun lepas. Eh? Sukacitanya saya...tetiba lak saya eh..nak umumkan jam yang dalam wish list saya.


1.
Fossil Women's Marjorie Brown Leather Watch # JR1334
Fossil Marjorie Leather. Details HERE ye cik abang . Eh?
Jam tangan idaman sejak di bangku U. Nampak Yaya pakai terus jatuh cinta tapi harga boleh tahan.

2.
Swatch Originals Blue Conker Watch # GE704 (Medium Size)
Original Swatch Blue Conker. Cam bese...Details dan harga SINI ye abang.
Swatch. Sejak di bangku sekolah lagi. Hanya mampu beli swatch pasar malam je. Yang ni sebab ada tarikh so senang I nak detect hari apa kalau cuti. Hehe


3.
Swatch Ladies Irony Lady Perles DEncre Watch # YSG127G
Details HERE ye cayang ucuk
Kalau pakai ni x payah you belikan gold wristlet lagi. Ni all in one. Senang. You tau kan gelang you bagi pun I jarang-jarang sangat pakai. Hilang nanti you jugak yang kena, kan?

4.
Swatch Originals New Gent Swatch Opulence Watch # SUOZ105 (Special Edition)
Masterpiece! Yang...cek harga SINI eh
Skali bukak terus jatuh hati. Sweet...simple yet elegant...

Pesal banyak gold eh? Nak beli gold real mahal kan. Celup pun jadi la...I love swatch sebab bentuk dia , design strap dia artsy...i appreciate art..hehehehe...K la...Tu je dalam wishlist. Kalau dapat satu antara mereka heavennya. You can buy watch online HERE @ mywatchgallery k. 
Go grab one of your own!


1 comment:

Anonymous said...

boleh ke percaya kedai jam tu ye?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...