Nuffnang ads

Thursday, June 9, 2011

Chaos!

Harini birthday my boy.
Harini juga dia demam.
Harini pun ayah belum habis training lagi. Entah bila lah abis dan dapat reunite kembali as a family.
Harini juga aku boleh tertinggal handphone kat rumah. Demmit!
Harini juga ada benda nak settlekan kat office.
Harini juga aku decide drive ke office.

Kalau lah boleh aku gandakan diri aku macam Naruto tu.
My life would be much easier.

Aku agak cemburu tengok ramai orang boleh buat sambutan meriah untuk anak-anak diorang.
Aku suka tengok. Tapi nak buat...entahlah. Aqiqah pun belum berkesempatan. Ada je hal yang buatkan ia tertunda.
Teringat pesan mak aku. Mak suruh je aku buat melalui EZ Qurban.
Kata mak aku orang Malaysia dah terlebih-lebih makan. Betul sangat!
Senang, tak payah susah2 nak cari catering, pasang khemah bagai.
Orang pun tak penat. Penat makan! Hehehe

To my son.
Mak bukanlah kedekut.
Tapi rasa macam tak berbaloi. Baik mak simpan duit untuk beli buku ke, beli bahan2 untuk aktiviti kita bersama.
Boleh? Kalau nak juga tunggulah bila kamu dah empat ke lima tahun ek.

Alasan mak nak tunggu kamu besar ialah : Masa tu kamu dah boleh buat kerja. So, I can be your boss. Main arah je....hehehehe.

2 comments:

puteraduyong said...

hehe...tunggu dia besar sket...baru best...kan kan...

Xana Razak said...

puteraduyong : betul betul...baru best. leh wat game macam2. dan suruh buat macam. mak boleh gorang kaki jd mandur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...