Nuffnang ads

Wednesday, June 8, 2011

Kolam Belakang Rumah



Aku beli pool ni sebab offer.
Tu pun sebab aku takut nak bawak dia ke tempat public macam air terjun ke laut ke public pool ke
Paranoid? Sikit kot...Korang yang ada anak mesti ada perasaan macam aku.
Masalahnya, dia belum diaper free lagi. So, bila dia nak wee wee belum pandai nak bagitau aku
End up, bila dia terwee wee dalam tu kena aa tukar balik air. Nak fill up family pool tu..huhuhu...berdjaman...

Ada sekali tu, cuaca mendung and the water in the pool pretty cold.
Tapi dia nak masuk gak. Yang pelik tetiba dia tak berendam. Aku musykil.
Raba a**e dia, huik...poo poo pulak
Adeh...padanlah tak berendam. Pandai pulak tu. Dia stick kat satu sudut je tak gerak2.
Kalau tak memang free2 je terapung benda alah tu sebab masuk pool aku bukak diaper dia.

Ada sekali tu, mandi ngan adik bongsu, ngam2 makcik dia nak masuk pool,
termuntah lah pulak...sebabnya, sebelum tu makan macam2. Dalam pool terhover excited.

Tensi mak ko ni la. Cian atok nak bil air...hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...