Nuffnang ads

Friday, October 14, 2011

Kalaulah bos itu anakku

Petang semalam aku dan beberapa kakak kat ofis aku had this kind of discussion. Tajuk seperti di atas lepas mengambil kira umur pencen maksimum 60 tahun. It's such a hilarious. Our discussion filled with massive laugh.

Contoh la kan.
Katakan aku ni kije kerani berdiploma.
Sign pencen 60 tahun.
Then it would be in year 2045 (kalau bumi wujud lagi)
By that year, Hariz dah umur 36 tahun.
Manelah tau rezeki dia masa tu dah naik gred 44 ke kan? (kot keje govt)
Tetiba diaasign ke ofis aku masa tu.
Tak tau la cane aku nak keje time tu.
Bos itu anak ku....

Being professional maybe benda tu disenyapkan sementara waktu
Tapi mesti ada something fishy kan....
Muahahahahha...
cane lah gamaknye ye....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...