Nuffnang ads

Thursday, October 13, 2011

MASwings




Motif: Takdebendanakcerita.

Haritu merasa lah aku naik kapal terbang kecik ni. Aku festime naik flight masa pergi Labuan haritu. Lepas tu sampai dah tak lalu dah 3 hari berturut turun naik planes da. For me yang ada sikit fobia pada ketinggian  memang melucukan member ofis aku je dengan mimik muka aku yang sedang cover kecut perut masa nak take off tu. Masa touch down toksah cakap kuat mana aku pegang seat. Macam aku pegang laki aku nak bersalin sambil terbayangkan cerita Final Destination, The Aviator...muahahahhaha...sadis tak? Pastu asal petang je rush ke airport and dok la melangut...Terasa macam Navorski dalam The Terminal la pulak. Muahahah...cuma aku tak stay berbulan-bulan kat airport tu la. After all...great experiences for me....visit 3 states in 3 days in a row.

P/S: masa naik maswings ni FA dia hensem banget. Marcell! All about MASwings.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...