Nuffnang ads

Tuesday, October 25, 2011

Tips kulit licin : Makan timun

Saya suka makan timun.
Mungkin sebab tu mama kata muka saya licin.
Sehalus macam bontot bayi.
Tapi saya pun still bayi lagi kan?
Oh, maybe mama saya tak suka makan timun.
Tu sebab muka dia macam katak puru.
Ops! Mama saya alergik sangat dengan katak.
Kalau dia nampak katak melompat-lompat dari jauh pun confirm dia dah mencicit lari dulu.
Oh, pasal timun.
Mama kata timun boleh buat smoothie tapi rasa macam pelik je pulak kan.
Tapi saya ok je. Cuma mama tah bila nak buat tak. Resipi cilok daripada internet kemain banyak.
Tapi buatnya belum lagi. Banyak sangat benda dia nak cuba buat.
Oh, pasal timun.
Kalau aunties nak kulit licin macam bontot bayi...makanlah lah timun banyak-banyak.
Mama kata juga, timun juga boleh menghilangkan bau busuk mulut lepas makan.
Cubalah...belum cuba tak tau betul ke tak apa mama cakap tu atau dia pandai cakap/gugel je.

Makan timun macam saya, okey?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...