Nuffnang ads

Friday, September 24, 2010

Satu hari sebelum raya

Malu weih...orang sibuk dah upload gambar-gambar raya. Aku terkedek-kedek la nak upload gambar sebelum raya..kecoh je and da basi weih xana...tapi suka hati aku la kan blog aku,,,,bila-bila aku nak upload pon kan...ada aku kesah???gambar sume disusun ikut kronologi sebenar k..no jump jump

Anak aku dok sibuk kacau atok nya yang sedang mengayam ketupat. Adek bongsu aku yang baju hijau tu tolong adjust kasi ketat je daun tu...bukan dia anyam pon. failed!

Firts attempt aku anyam. Setiap tahun time nak raya mesti aku dok suruh abah aku ajar balik cane nak anyam. Fail sungguh! Setahun sekali la katakan...Alasan!

Tu si kenit yang sibuk tu.

Ketupat tak jadi-jadi belakang kira. Yang penting daun mesti pegang. Baru nampak cam den yang anyam. Paksu pemalas!

Tengok ni la Ummi. Apa la...dari tadi tak jadi-jadi. Meh Hariz ajar...*Suka pic ni

Ok...den cubo laie yo....kali yang tah keberapa...first time je tak jadi..

Tangok ni si cilik ni... abaikan baju BN saya tu ye...tu pon sebab dapat free...I kebas jer nyah!!! Buat baju basahan kat rumah...hehe

Baju dah bukak..panas! Main lain lak..penat da anyam ketupat tak jadi-jadi nih
Ok...sebenarnya saya belum mandi lagi. Tu yang ummi tak kisah main tepi tong sampah ni k

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...