Nuffnang ads

Thursday, September 30, 2010

Aku dalam dilema

Pening pening...
lepas satu...satu hal menimpa...tapi hal yang baik-baik saja k
i have a few list of good things happen yang membuatkan aku fenin sangat sekarang

1-semalam dalam keadaan yang very last minute, i managed to find someone yang boleh tolong jaga anak aku. tambah best depan rumah aku jek...selang 3 rumah dari rumah depan rumah aku to be exact...

2-my husband will be joining this big oganization by next week. (but he has to go for a week course yang tempat dia hanya akan diberitahu bila dia melapor diri. adeh..ni yang sikit buat aku pening)

3-permohonan aku mohon rumah area kat sini sejak tahun lepas telah diluluskan baru je kejap tadi. so aku kena amik surat tawarannya dalam tempoh 30 hari dari hari ini.(ni yang bikin aku pusing sangettttt sebab aku baru lah nak hepi2 dapat nanny baru untuk anak aku and dekat je dengan rumah ni kena lagi memeningkan kepala mencari tempat untuk meletakkan anak aku kat mana pulak lepas ni wehhhhhh. solution, tunggu husband punya posting dulu. kang tak pasal2 dia dapat post kat aku dok pj ngan anak....adehhh)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...