Nuffnang ads

Wednesday, September 1, 2010

Kisah si bujang yang rajin

Alkisahnya, kami sekeluarga pulang ke kampung.(biasa la ni 2 minggu sekali haruuuus balik rumah bonda saya kalau minggu lepas tak balik confirm la hari rabu petang or khamis petang the next following week tu akan ada satu mesej dalam inbox saya
'Alg, minggu ni balik x? Rindu kt Hariz Hensem(last word tu rekaan saje)' gitu lah bunyi mesej nya.
Berbuka lah saya sekeluarga di rumah mak ayah saya. Di mana? Lebih kurang 30 jam je dari rumah saya. He he
Kitorang tidur sana sekali. Cam bese la nama pon anak mak. And tak sedar-sedar diri lagi keesokan untuk sahurnya mak saya lah yang gigih mengetok pintu bilik saya sekeluarga kejut bangun tido. Sanagat tak senonoh kan? Budget la nak bangun tolong mak skali. Hahahah... Sori la mak ye. Sesekali nak bermanja. Rumah sendiri saya kena bekerja. Oh, malam sebelumnya mak saya tak larat nak gi terawih sebab penat.(ke sbg alasan nak melayan si kecik sorang tu????)
So, pagi Sabtu tu lepas sahur we ol (saya, husben dan hariz sambung titon lg). Betul-betul buat cam bujang dulu. Adeh!!! Then bangun2 dengar bunyi vacuum dalam bilik mak. Anak bujang saya pon da bangun. Saya terpaksa bangun gak aa (lepas suh dia tido lagi dia dah takmo) . Dengan gembira nya terus berlari ke bilik wan dia sebab dia suka bunyi vacuum. Haha...sebab dia pun nyebuk nak tolong sekali.
Gini la rupanya. Tiap kali orang nak menyapu nak vacuum mesti dia nak tlg sekali...Pic tak clear sangat sbb dia tengah sebok pusing-pusing tu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...