Nuffnang ads

Wednesday, August 25, 2010

Kawan lama datang rumah

Kawan lama datang ke rumah ahad lepas. Lama betul tak jumpa dia. Seingat aku kali terakhir jumpa ialah pada hari perkahwinan saya bulan 8 tahun 2007. 3 tahun dah tu. We are a good friend back at school. Actually, dia datang nak tengok Hariz. Dah setahun dah Hariz tapi tak pernah tengok. Masa gathering hari tu aku tak join. Sebab Hariz kecik lagi.  Masa wedding kawan-kawan lain, tak terserempak sebab biasa aku pergi sendiri dengan suami dan anak. Diorang bolehlah konvoi. Biasanya aku sampai awal. Ada anak kecil tak boleh lah duduk lama-lama kan...Terima kasih sangat sebab datang menjenguk aku , Fai. Dia bawak coklat bumblebee untuk Hariz. Cam kat bawah ni...Ummi Hariz pon rase satu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...