Nuffnang ads

Wednesday, August 25, 2010

Tadi check akaun friendster yang dah lapuk tu

Lepas tu buka la semua komen-komen dan testimonial rakan-rakan. Terjumpa la sesuatu yang menggamit memori...

"When you see a person, do you just concentrate on their looks? 
It's just a first impression. 
Then there's someone who doesn't catch your
eye immediately, but you talk to them and they become the most
beautiful thing in the world..."

Seorang kenalan sejak di Universiti hantar.Tak tau lah apa maksud dia masa tu. Dia kind of straightforward juga orangnya. Masa tu belum nikah lagi k. Kalau dia memang maksudkan apa yang ditulis tu, what a joy and blissful i will feel. Oit, Xana! Sedar la kamu! Da kawen dan ada anak da wey...Sesekali mengenang saat indah dolu-dolu tak salah kan? 

Kepada kawan yang menghantar, minta maaf saya mungkin menghampakan awak tapi kita kan kawan. Kawan never say goodbye once we've shake hand rite?. Saya doakan semoga awak dirahmati dan berbahagia sekarang. Saya tau awak dekat jugak dengan tempat kerja saya . Nge hehehe...Doakan saya bahagia juga k. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...