Nuffnang ads

Thursday, September 15, 2011

Tarabas | The Cave of the Golden Roses

Tetiba teringat cerita fantasi Itali ni....Tak pasti la kalau budak2 yang lahir tahun 90 ke atas tau  ke tak cite ni. Yang pasti aku suke cite ni sebab huhu...lame reason...Tarabas yang terbabooom...hensem sangat budget dapat jadi wife die...haha...itu dulu la...sampai kan kitorang gelar sorang senior aku kat sekolah dulu ngan Tarabas dan member aku minat dia...masa tu aku sekolah menengah. Form 2 kot dalam tahun  1999. Cite ni memang jadi bahan bualan kitorang tambah2 ramai yang budget jadi Fantaghiro..be it nama-nama secret admirer, alamat email sume pun guna Tarabas or Fantaghiro. Memang terkenan betulla cerita ni. Tapi aku rasa cerita dulu2 lagi best kot. Yang best bila time cuti sekolah TV2 dulu selalu tayang fable tapi pelakon dia manusia yang real bukan kartun atau 3D kartun. Cam cite Cinderella...Snow White...Aku ni memang suka hidup dalam fantasi. Maybe sebab realiti ni terlalu menakutkan ko...

Korang minat cerita apa?

Nicholas Rogers, the Tarabas
Oh my oh my...your look steals my heart...


P/S: Dapat tau dari mekchu TV9 dah bawa balik cerita ni setiap Ahad jam 10 malam .

2 comments:

mekchu said...

baru dapat tgk 3kali je taw.. ahad mlm isnin tu masa kecederaan kan.. :)

Xana Razak said...

betul betul...baru perasan romualdo tu hensem...pesal eh minat tarabas dulu? maybe sbb dia bad guy kot
muahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...