Nuffnang ads

Saturday, September 24, 2011

ABC Seksyen 2 menggamit kenangan

Siapa budak UiTM mesti familiar dengan ABC special dekat seksyen 2.
Aku batch '03 masa tu dari depan 7E tu dia berpindah ke tapak semntara depan Wet World Shah Alam tu.
Fave drinks adalah ABC. Mana nak dapat ABC tinggi camtu dengan harga RM2.00 weh melainkan ko buat sendiri.

So sempena hari tu lepas menghantar adik aku balik ke Shah Alam, husband yang yang lama ter'penjara' tu suggest la ke tempat pertama kali kitorang jumpa untuk makan. Belum date lagi ok!

Tempat ni dah diupgrade. Aku sejak convo memang tak pernah jejak Shah Alam lagi.
So, kira ni macam mengenang kembali detik2 mula2 nak bercinta.

Tempat pertama dia bawa aku jumpa adalah pameran hantu kat Muzium Shah Alam. Romantik kan? Mengong! Bukan berdua tapi bertiga dengan kawan tiga suku dia. Huhu.

Oh back to ABC. Kali ni aku bawa si kecilku chak sekali untuk meraikan tempat perkenalan ibu bapa nya. Seronok la dia walaupun tengah batuk-batuk pun aku layankan dia jugak dengan ABC kenangan. TApi dah ramai sangat yang jual ABC camni. Dulu kedai abang tu jela.

Lupa snap masa mula-mula sampai. Dah ngap sangat sebab happy gile.  Mak memang moks sebab dia yang kurus meleding.

He looks happy kan?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...