Nuffnang ads

Monday, September 5, 2011

Aktiviti Raya ke-5

Raya kali ni bertemakan duduk di rumah sajork.
Jalan raya pun ke rumah sepupu aku je sebab yang lain adalah mood tiada di rumah.
Plus, nenek aku yang sakit ada kat rumah...
So...end up...pool time!
Panas weh...nak buat pool kat rumah tak mampu kan so beli la inflatable pool ni...
Seswai untuk satu family. Dalam 4 orang boleh la kan.
Tahun ni aku memang malas nak ke mana. Maybe sebab ma vie takde.
Or maybe sebab bujang dulu dah puas habis masa kat luar dan berjauhan daripada family.


Excuse my big fat feet!
Air tak penuh lagi sebab nak isi air tu aku malas nak tarik dari pili depan lg...so santai la tunggu air seciput tu nak penuhkan sampai 1 ring pool tu

Dia ni bagi je ape kolam pun ok je. Sampai kolam takung najis dekat rumah aku pun ajak pi mandi.
Kena hati2 sebab tau2 dia hilang kebelakang cari kolam.
Very the noisy boy sebab dah boleh cakap kan. 

Layan je.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...