Nuffnang ads

Thursday, September 15, 2011

Surprised Birthday Party

I hate it the most.
Siapa yang pernah buat surprised untuk aku memang faham.
Masa sekolah dulu bila tiba hari birthday aku, automatiknya aku akan tidur mati atau kuar dari dorm aku. Lepak bilik member lain yang tau birthday aku
Masa kan U pun ada member plan untuk aku tapi last aku merajuk sebab diorang tak nak bagitau aku apa plan diorang. Macam tetiba hari birthday aku tu bilik tu tetiba jadi sunyi macam bilik mayat lain daripada biasa yang hiruk pikuk cakap macam bilik sebatu jauhnya.
Dah tentu lah aku fikir lain yang kau plan for something.

Dengan husband aku pun kalau ada something yang out of ordinary aku akan korek sampai dia kantoikan plan dia. So sekarang dia hanya akan buat bila aku takde kat rumah and letak present kat tempat yang aku akan nampak dan aku menjerit wow...sumpah tak dapat detect!

Aku tau aku banyak kali annoyed people around me including parents aku.
Aku sedar dengan sikap aku macam ni aku banyak hilang kawan.
Tapi happy gak tahun ni punya birthday ramai je yang wish kat FB aku.
Kawan yang aku tak pernah bercakap kat MRSM dulu pun wish.
Kelakar kan? Dalam dunia maya ni kemain lagi bercakap macam rapat giler kutuk mengutuk ungkit mengungkit macam takde hal padahal cuba confront....sepatah pun susah nak dengar...harap senyum je melebar.

Tulah padah ada social networking ni.

Anyway kepada kawan2 yang wish tu thanks banyak2...
Member MRSM Lenggong
Bebudak Uress, Smkap...
Member Ofis
Member kat INTIM 2010....

I miss you all la! Ada gak yang aku tak kenal. Kawan adik aku pun wish...Ape kena ngena kan? But thanks again la

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...