Nuffnang ads

Thursday, January 6, 2011

Mood kerja, mana kau pergi?

Patutnya tahun baru dengan azam baru...nak kerja lagi gigih...tapi entah ke mana hilangnya Mood Kerja aku tah ni. Cakap ngan FSB aku nak self employed confirmlah ditolak mentah-mentah. Lainlah kalau dia tu hurmm CEO ke CFO ke COE multinational company ke kan....Boleh la mintak jadi sponsor aku kan...
Tapi takpelah...bersyukur lah dengan rezeki walaupun seciput. Kalau takde yang seciput takdelah yang bergunung-ganang tu kan.

Back to my Mood Kerja tu, maybe sebab aku dah bosan kot dengan surrounding yang langsung tak welcoming ni. I don't really mind with the rules and regulation but with some people. Yeah..that's normal la kan kat semua tempat kerja pun. Bukan aku kisah sangat dengan perangai buruk ko tu ke hape...
Susah sangat ke nak say THANK YOU when we did what have you asked for? Just say thanks...at least I know that someone appreciate my hard works...walaupun aku tau benda tu la yg kau guna untuk buat pembentangan nanti but kerja tu still la kerja yang aku buat...nak suruh naik gaji confirm la susah kan...

I want a THANK YOU je...pun susah? Mulut busuk sangat ke nak cakap???

Personal Notes untuk Hubby : Bang, serious ni..i dunno whether i can stay like this for the next 33 years...I can't even stand  for +- 3 years!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...