Nuffnang ads

Tuesday, June 8, 2010

Fenin Fenin

Semalam...cam bese...
Naik bas nak balik...perasan driver tukar orang lain
Aku cam bese mmg x pnah amik pot tp perasan la driver tu cerah sket dr yang bese
Duduk n cam bese nak terlelap
Then akak sebelah aku tu naik...duduk...
Duduk2 je terus sape aku,
" eh xana..xana...driver da tukar ke? si S tu da berhenti ke? kenape ek die tukar? dapat offer lain ke? ade problem ker? " Dowwhhhhhhhhhhhh! Dalam hati aku ler...

Driver lain pun nak sebok pesal? Yang aku tau...yang penting aku selamat sampai ke pangkuan keluarga ku terchenta...driver tukar ke pe ke...shall i care????

Lantak ler...tukar ke tak...ada driver pun da cukup bagus dari xde. klu takde kan da susah nak balik...

Hishhh hisshhhh...such a conversative old ppl...fenin fenin...da la aden den amik earfon gue...tension2 nak melayan...


2 comments:

Humaira Salahudin said...

Hahahaha~
wei..ko nie apesal asyik tuka URL blog jea?
papetah...

Xana Razak said...

sukati aku la....oh..nnt setiap kali tu ko kena set follow lg eh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...