Nuffnang ads

Tuesday, June 8, 2010

Pesal la dia ek buat macam ni???

Pagi td cam bese sampai ofis check e-mail..then buka la keje2 yang patut and tetiba rase nak jenguk FB yang jarang2 dibukak tu. I received a msg from someone yang i don't have any idea if she still remember me yet...

Aku terkejut...but wasn't too suprised dengan apa yang dia nak bgtau aku...
I noticed that earlier than her...
Maybe die baru terkena cam 'this is howie do it' ker..aku pun tetau la
Tapi..ye la...hati mana tak sakit bila orang yang kau percaya gile babeng tetibe wat cam tu kat kau kan...
Tipu duet orang, curik barang orang tapi cakap someone yang bagi gift la...

Elooo...after years and soooo many people u've been cheated...
The truth will come out soon...and now... you've tricked with your own mistake...

Aku malas la nak cakap banyak...nak salah kan kau sangat pun aku rasa kau memang da dibebani banyak sgt kesalahan...lagipun masa tu..my better half beria nak sokong kau...

Aku hanya menurut perintah...nama pun keje kuli awam kan...
Takpelah....dunia boleh la kau lepas beb...hereafter?

Aku pun memang la tak baik sangat pon..
tapi bab2 duit, then beli makan bagi mak, kakak2, adik2 and sedara2 makan...
ramai betol yang kena tanggung silap kau tu...aku agak kesah skit

toksah la cakap yang tak betul pasal aku n my better half...
at least he has been married to me
but you...ada calon ker?
entah2 kau yang minat spesies ko ...

Ntah pape yang aku melalut pun tak tau la...

U have nowhere to run rite now...

satu je pesan aku...

Toksah la nak melukut di tepi gantang lagi...u are not even worth for it...

:: mood aku sangat sedih ni bile dapat msg g2 dari org yg lame dah aku tak jumpe n jumpe pun sbb kebetulan she was on trip with my better half ::

kepada dia...please la...don't ever show your face in front of us anymore! i might spit onto ur face


1 comment:

Humaira Salahudin said...

Salam...Uuuuuu...Marah betul nie....
sapo oghang tue???
heheheh...[nyibuk x?]huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...