Nuffnang ads

Friday, July 30, 2010

Aku ingatkan aku dah buta HTML

Macam apetahpunye post ek
Tadi disebabkan background lama yang aku justclikok nyer template tu da didelete kan dari site aku pakai je la mane yang blogger offer. tapi cam align header tak besh jer...try la bukak balik page source dia...walaupun da lama tinggal sains komputer ni tapi i'm still in love dengan internet.apa-apa je la. So html aku still la boleh diharapkan lagi walaupun da bertaun tak hapdet. Hahaha...setakat nak center jer pon..Tu pon nak kecoh. Nak masuk backgroun sendiri nanti la...Nak wat coding lain2 terasa cam da tua benor...woi...baru anak sorang and ade lagi 5 tahun nak bertukar angka k..hahahahah...Tengokla kalau rajin and incik abang dapat memanjakan saya dengan APPLE yang tak boleh dimakan sebijik je...confirm aku rajin copy lagu/movie/wat coding balik. hahahah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...