Nuffnang ads

Thursday, July 29, 2010

Curse could cure???

Huhuhuhu
Agree!!! At least it can cure the anger...
Lately naik kereta dengan husband terutama selepas dia pick up saya petang-petang biasalah jam-packed kat depan KM Plaza tu...and we all well-known dengan sikap tak berapa berhemahnya di jalan raya. Setiap kali ada pemandu lain yang buat silap dia mesti curse orang tu. Not that i didn't do it...bahkan lagi teruk kot daripada dia tetapi saya cuba untuk berubah supaya cut on the curse. Should not curse sebab takut nanti kot Hariz ada sekali dan dia akan mula belajar perkataan-perkataan yang tak patut. Normally, both us are well-behave kalau Hariz ada. (aiks...mak pak lak yang baik kalau anak ada ek...).
So, everytime incik abang saya tu cakap */*^&*%^%$%^ tu saya pun menjeling...
"Watch your mouth..watch it dear...."
Mungkin aku belajar daripada kesilapan seseorang dan taknak Hariz melalui fasa yang sama.Well, kid nowadays learn from us...we have to make sure (think before we act, talk and etc.) every single thing we do...
Sound tough aight? But it's for their future...

Last but not least, just

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...