Nuffnang ads

Thursday, July 1, 2010

Normal ke kalau...


  1. setiap satu jam kau pergi toilet (kalau kau mengandung aku faham sangatlah tapi kau kawen pon belum lagi)
  2. setiap kali kau pergi toilet, kau spend almost 30-40 minutes dalam tu. (takkan tiap-tiap hari kau cirit kot)
  3. dalam toilet tu kau mesti book toilet duduk tu. dah la tu je la satu-satunya toilet duduk. tak kesian ke dengan orang-orang yang tetiba cirit aritu tak naya je nak mencangkung lama2. orang2 mengandung lagi. and yang baru abis tempoh pantang tu terutama yang ada post trauma cam aku dulu...hahah
  4. kau masuk ofis and duduk ngadap pc tu tanpa buat apa sambil merenung monitor lama2
  5. kau takde keje tapi senarai tugas kau berjela2
  6. da keje dekat 10 tahun  tapi tak tau nak cocok pen drive kat mane kalu port xde kat depan tu. (adoi...ni yang paling aku tensen)
  7. suke cakap ( da la slow nak mati ) then tetiba gelak sorang
  8. ada orang cakap kau gosok satu pasang baju kurung dekat 2 jam...kain apakah itu? even sutera aku pun aku rase it took less than 15 mins.
  9. name post ko pun secretary tapi surat pun tak reti nak draft (erks...)
  10. telefon orang lain(orang tu takde kat tempat) and kadang2 even telefon kau berbunyi pun kau xnak angkat sedangkan kau je yang ada kat situ. Pekak (aku yg ade hearing loss ni pon leh dgr lagi) ke hape ko ni?

    No comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...