Nuffnang ads

Friday, July 2, 2010

Urine infection

30 Jun 2010, 9.15 PM, Rumah Aku

Nak siapkan Hariz untuk masuk tido
Changes his dispo ( faeces dia still belum normal lagi), tukar ke PJ
Masa nak tukar DD(dispo diaper) dia tu aku perasan ada stain..
Apa pulak kali ni...kencing kotorkah Hariz?
Aduhai sayang ku
Well, aku ni walaupun tak dapat jadi berangan doktor sudah menyiapkan ilmu di dada tentang kesihatan putera ku ini
Walaupun aku ni ummi(buta) sket, kejahilan masih banyak untuk diperbaiki tapi bab2 kesihatan dia aku tak ambil enteng
Luckily sekarang ni sume di hujung jari takpun call je JM yang selalu check up Hariz tu...hehehe
Disebabkan dia kena diarrhea baru2 ni sikit sebanyak menjangkiti kencingnya juga...

Aku pun tak berape risau sebab die pun tak merengek sangat. Merengek manja nak berkepit tu je la.

Takpe sayang...awak pun bagi kerjasama teramat bagus bila ummi tengok awak banyak minum air kosong...Insha Allah cam ada tokoh nak sambung cita2 ummi nak jadi doktor yang tak kesampaian.

Alhamdulillah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...