Nuffnang ads

Wednesday, July 28, 2010

Just recovered but i guess not fully

Ari isnin petang aritu dekat nak balik dalam kol 4 camtu la tetiba aku rasa cam menggigil sgt... nak kata sejuk sgt air cond cam bese je. Pashmina yang ada pun x dpt menahan so i txted my MIB cakap cam nak demam and i'm shivered to death (Rase cam je la k). Aku tahan gak...balut ngan pashmina pi punch card tepat kol 5 and jalan kaki ke tempat bas aku tunggu. Huhu..sangap sangat sebab cam rase nak pitam pun ade. Naik bas ingatkan da berkurang sebab ade la kena panas sket td tapi...huhuhu..gigil lagi. Naseb baik akak sebelah tu cuti kalau tak mau die bising aku still tak g klinik ngan keadaan aku camni.45 minit dlm bas rase cam huhuhu....nanges jek rasa sebab tak tahan sgt sejooook. Masa ni baru la teringat....rase cam nak mati wooo...teringat muka Hariz...wat aku nanges jek..leh bapaknye jaga nanti. Bukan ape..aku teringat cite aku dalam post ni.
Akak tu mula2 demam la...pastu berlarutan...aku terfikir adakah aku akan menerimanya macam itu?
Aku redha dengan ketentuan itu tapi orang sekitar aku?
Mampukah? Aku sendiri rase cam tak mampu nak tinggalkan anak ku seorang itu...

Tapi Alhamdulillah, isnin petang sampai je Seremban aku gi klinik gak (kerajaan jek)
Sume ok...demam bese tapi kalau berlarutan gak sampai 4 hari kena buat check up

Syukur sangat2 kerana diberi kesempatan untuk bersama yang tersayang.
Tapi arini aku rasa macam ak berapa sihat lagi la....
Rase sejok balik ang pening sangat2..adeh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...