Nuffnang ads

Wednesday, July 7, 2010

Demimu kawan dan bola...


Aku taklah tengok sangat bola tahun ni
Tak macam dulu time kat sekolah or dekat U
I have family now to take care
Tidurkan anak malam-malam
Esoknya nak bangun pagi pergi kerja
Cuma malam tadi aku still tidur lena dengan hati membara
Macamlah kat rumah takde tv, besar lagi
Walaupun takde astro but tv yang ada pun ada gak yang siarkan live gak kan
Dari kau nak berembun bagai kat luar tu
Masa untuk kawan...yes sentiasa ada..urgent macam mane pun sanngup walaupun takde la penting mane pun
Tapi bile kite susah...sape kawan kau yang penah datang tolong
Oh, maybe sebab terhutang budi ngan kawan sorang ni sebab mase aku takde lame sebab kursus aritu and kebetulan Hariz demam teruk and kawan tu ada and tolong...yang dia duduk berhari2 kat rumah tu langsung kau tak bagitau aku..it's my house jugak k...i shoud have been informed k
I won't weep..i won't shed any tears anymore
For the sake of Hariz...aku telan la sume ni
Entah la Diary, aku tak tau nak luahkan pada siapa lagi
Luckily i still have you and Hariz...Can't wait to see him...only him can make my day
and Him whom i shall devoted the most...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...