Nuffnang ads

Thursday, July 1, 2010

Rent a toy???

Aku baru terjumpa rentatoy.com ni. Cambest jer...
Ye la aku kan sekarang pale hotak dok sibuk mainan ape la yang seswai utk menjana minda, kemahiran and whatsoever anak ku ni...so benda2 macam ni buat aku terover excited. ye tiap2 bulan mesti ada parcel sampai rumah. berbulu je MIB tengok. tapi sume second hand la. nak beli yang baru yang berbrand2 tu memang aku diluar kemampuan aku. lagi satu aku sangat kisah k kalau mainan baru then ye lah baru setahun mestila jenis nak hempas je barang2 tu tambah2 lelaki konon nak uji daya ketahanan la tu...test power orang kata...

Berbaloi ke kalau rent? Jap wat kira2 dulu...tapi ni anak baru sorang. Next2 anak nanti takkan nak rent jugak....
Hurmm...apa cadangan mommies di luar sana ye?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...