Nuffnang ads

Wednesday, February 9, 2011

Aku dan F dan Z

Motif entri : Saja nak mengenang balik memori lama. Aku tau korang-korang ( yang berkenaan confirm tak baca blog aku punya)


http://www.absolutelydolls.com/images/ty/fbear.gif






http://www.merchantofoz.com/v/vspfiles/photos/17026-2T.jpg



Aku tak tau lah kenapa aura mereka yang nama dengan huruf F dan Z tu sangat kuat dengan aku.
Teman sejiwa, sehidup, semati Insya Allah...pun ada dua-dua huruf tu. Aku memilih? Tak juga...sebab kebayakannya mereka (hampir 80%) berkulit gelap. No offended but that's the fact. Aku tertarik dengan yang berkulit gelap.

FZ FZ sekalian...semoga anda berbahagia di mana jua anda berada. Aku suka korang dulu sebab korang ada dua huruf yang aku suka kot. Hehehe...

Korang ada tak perangai cam aku ni? Suka orang ikut huruf yang ada dalam nama dia?

1 comment:

Cik Eka said...

uhh F dan Z..... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...