Nuffnang ads

Monday, February 7, 2011

Jatuh hati pada 3 idiots

Sure korang ngata aku ni ketinggalan zaman.
Zaman menonton filem berkali-kali cerita hindustan kegemaran telah lama berlalu sejak cerita Mohabbatein.
Cuti sempena spring festival hari tu telah mengembalikan semula minat aku nak nonton beratus-ratus kali cerita best tu.

Walaupun cerita ni dah keluar tahun 2009 lagi tapi sebabkan husband aku nyampah dengan aku dok merengek nak tengok 3 Idiots sampai kesudahnya tak dapat pun, aku berjaya tengok di lappy adik aku. Hahahaha...
Memang suggested untuk aku yang tengah ada penyakit angau ni (sebab berjauhan dengan si dia).
At least, laugh make u forgot your sorrow for a while.

Balik kerja karang nak pergi speedy cari dvd nya balik. But anak dah rosakkan remote dvd player la pulak. Oh, takpe...esok ada pasar malam and ada orang yang jual remote...kelas yuuu...sume jenis remote ada..cuma remote cam cite Click tu jer takde...kalau ada haruslah aku dapatkan. and harga pun murah...

Ok...whatever xana. Sorry for my MIA. Cuti...mood berblog pun haruslah ada timee off..hahaha

2 comments:

Puan Eka said...

waa berwajah baru..hehehe

hehehe...rindu yer..hihi...
kat pasar malam remote asrto jadi ape kak??
asterO Castro....hehehe..
t ok pe..murah dan leh guna...time tu hariz nak campak jauh2 pon hokey..hehe

Xana Razak said...

hehehe..button akak simpan dulu nanti eka dtg sban akk bg eh...
tension tau remote player xleh guna..
hariz lg tension ssh nak tgk barney

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...