Nuffnang ads

Monday, February 21, 2011

Kenapa mat rockers berambut panjang?

http://media.80stees.com/images/products/Curly_Rocker-Wig.jpg 

Pada Sabtu pagi yang lepas, di meja makan semasa minum pagi aku, adik laki aku ngan mak aku ngan anak aku dok tengok NLKO. Tema dia pagi tu pasal rock. Tetiba adik aku tanya:

Adik : Tau tak kenapa rockers ni rambut panjang? ( Masa dia tanya tu kuar la gambar sorang mat rock tengah goreng gitar dia sambil pusing-pusing kepala )

Aku (jawab) : Bukan imej derang camtu ke? ( Aku memang suka jawab dengan tanda soal balik)

Adik : Sebab rambut dia function as penapis bunyi bingit yang derang buat tu. Kita je la dengar bunyi bising giler tu.

Aku pandang mak aku dan mak aku pandang aku...I was like....Hampeh nyer adik! But seriously i was laughing fikir balik jawapan dia tu yang aku sendiri tak terfikir. He's 14 tapi aku rasa cam budak tadika lagi pun ada

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...