Nuffnang ads

Wednesday, February 23, 2011

Liverpool | Dulu aku layan aa

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/0c/Liverpool_FC.svg/370px-Liverpool_FC.svg.png

 Sekarang mesti tengah kecoh kan dengan EPL eh? Aku tak lah melayan sebab utama rumah takde Astro. Bukan tak teringin tapi muktamad FBS takmo pasang selagi tak boleh opt bayar untuk channel yang dia nak saje. Yang dia taknak takmo bayar.

Nak melayan sampai tengah malam...dengan anak kecil? Esok nak keje lagi...Memang bukan aku. Letih wei...Mau aku tido kat ofis nanti. 

Dulu-dulu time aku sekolah menengah minat la gak bola. Time tu aku peminat liverpool tak la hardcore setakat ada gantung bendera ngan gambar owen kat bilik je...Dan time tu aku ada pulak kawan ngan mamat ni yang hardcore Arsenal. Bese kitorang tau reseult dari paper sebab boarding school kan..sekolah agama lak tu...bincang/gaduh pasal bola pun dalam buku note rahsia kitorang...hahaha...macam chat la cuma aku ngan dia tulis dalam buku exercise tak guna tu..

Waktu sekolah tu dia tulis siap2 nak ngomen apa pasal team aku...kang waktu prep aku dok tempat dia (buku tu letak bawah table dia) aku pun tulis / reply balik plus kutuk2 team diorang gak. Oh teringat balik memang kelakar. Buku tu pun tah mana tah..Kantoi ngan pakwe aku dulu kot pastu dia simpan bukti aku curang padahal aku gaduh hal bola je ngan mamat tu. 

Back to Liverpool...dulu aku layan la...lagu team dia pun aku ingat2 lupa da. Cuma aku suka Liverpool dulu sebab ada Owen kot...Hahahaha...dan sume kawan-kawan yang tau aku minat Liverpool sure bagi goodies be it poster ke, kad ke, apa2 la...thanks to Am for the poster...tu pun ko bagi aku time nak clearkan tmpt ko plus taknak semak bawak balik byk brg ko kan lepas SPM tu..tu yang ko lantingkan kat aku kan...

Masa-masa tu mungkin dah berlalu. Tapi WC aku layan. Cuma sehingga ke la ni aku still tak faham the game's rule..That's y aku prefer watching badminton and pingpong rather than bola sepak

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...