Nuffnang ads

Tuesday, October 5, 2010

Jom buat anak...

Tadi turun bilik fail nak cari satu fail
Then cam bese i'll thanks encik pencari fail a.k.a Pakcik Burn
tetiba dia tanya
"Xana, anak dah berapa? Dua? Tiga?"
Pakcik, elo, i baru sorang tau...(dalam hati je...)
"Baru satu" aku jawab dengan ikhlasnya.
"La...taknak buat anak lagi ke? Kalau saya muda-muda lagi saya beranak ramai-ramai"
Elo pakcik...bini pakcik yang beranak k...bukan pakcik ponnnn...ingat kilang ke haperr kaum aku neyyyy??? (jawab dalam hati je lerrr)
"Nanti-nantilah. Saya nak fokus yang sorang ni dulu. Experimenting dulu...Beranak setiap tahun kang tak terbela lak nanti" Sambil gelak-gelak. Cam bese la aku ni. Kalau menjawab tak sah sambil tak diiringi ketawa yang tak best sampai kawan aku cakap anak aku pon da gelak cam aku. Ha..ha...ha..Ada aku kesah?

Buat anak lagi? Nantilah. I've talk to my husband. Maybe after Hariz reaches his third birthday and by the age of four he will get a company.
So, end of discussion. Tapi kalau dah teraccident tak boleh la nak tolak kan. So far, i can control it.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...