Nuffnang ads

Saturday, October 9, 2010

Sepanjang ketiadaan pegawai tertinggi

Hohoho...
Inilah aktiviti sebelum masing2 beradu sepanjang seminggu ketiadaan pegawai tertinggi di rumah aku a.k.a suami aku ler...sangat sedih ok tidur peluk anak je tapi apakan daya selalu aku yang tinggalkan dia...hahaha...Gasakla..

Ni masa malam pertama ditinggalkan. Dia ni tak kesah de kalau ayahnya takde tapi kalau i takde dia sangat kesah ko sampai demam-demam. Layan susu dulu sebelum tido.

Malam kedua, layan buku kucing. He loves cats soooo much. Awas la kucing ko kalau aku pi rumah korang...

Malam ketiga. Belum masuk bilik tido lagi. Ni tengah tunggu maknya layan cite kat tv jap.

Malam ketiga gak. Layan susu kat celah kangkang ummi ko ye sayang. Manja bebeno budak ni. Pagi2 hantar ke tempat nanny baru dengo kamu nanges aje yerrr...adoyaiii

Budak manja sorang ni...asal boleh je kat celah2 tu kan

Malam keempat. See...muka hepi je ayah takde. Kalau i takde dok la kot mencari mane gi emaknya

Aku suruh buat muuah masa ni. Bercakap? Wokey bahasa tamil lagi yang ayahnya dok ajar. Entah betul ntah tidak tah ayahnya punya bahasa tu. Kot betul takpe gak. Kot salah kang buatnya anak cakap kat kawan2 india ni nanti mau kena sedasssss...

Aktiviti wajib sebelum tido, baca buku meowwwww....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...