Nuffnang ads

Wednesday, October 13, 2010

Kenanganku...bersamamu...


saya masih simpan surat2 awak
 tapi bukan bermakna saya mengharapkan awak lagi
album yang ada gambar2 awak pun dah lesap entah ke mane
bermakna memang tiada johod antara kita
sekiranya awak membaca la..kot kot la
izinkan saya menyimpan segala kenangan
yang dah tak manis tu...
at least ada la modal nak refer nanti
bukan dengan awak
tapi dengan cinta baru saya
dan Inshaallah kekal selamanya
apa-apa pun
saya berterima kasih pada awak
sekurang-kurangnya saya tau
secomot-comot saya adalah juga peminatnya
ha ha ha
(weih, masuk bakul angkat sendiri weh)
terima kasih pada awak juga
sebab tinggalkan banyak kenangan manis
walaupun tak bersama tapi saya gembira
dengan hidup baru saya
dan saya harap awak pun begitu
cuma biasalah
sebab awak yang pertama
agak sukar bagi saya untuk menyingkirkan awak dari kotak pemikiran saya
kena tunggu saya Alzheimer kot..hehe
kadang-kadang saya rindu jugak pada awak
uish...tapi saya lagi rindu pada yang ada di depan mata saya ni
dua orang peminat setia saya
suami dan anak bujang saya..
apa-apa pun...
terima kasih untuk kenangan itu...
aduh...Damon tolong lah buang memori ini
kadang2 perit jugak weih...
hati rasa sebak...
oit...dah! jaga suami dan anak sudah...
** huhuhu...mengelamun seketika..taksedardirilagidoknakkenangcitelameudahlatuweiiiicitebasidaloyatekakorangnakbaca.

Akhir kata...untuk awak..hehe...saya redha jer

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...