Nuffnang ads

Monday, October 11, 2010

Tak Faham Aku la...

Tak tau la da berapa kali aku dok meluahkan perasaan tak puas hati aku ni...
Kenape la ofis aku ni masih nak simpan orang yang sangap, lembab cam siput babi, mental ni lagi kat sini...
Suffocated dowh!!!
Nak kata kau bodoh c'mon la ada dip in excutive tut tut...
Tapi kerja apa je kau boleh buat beb
Merugikan organisasi je la kau ni...
Yang peliknya, dia sendiri ni takde perasaan agaknya walaupun dah banyak kali gak orang lain sound dia...
Adeh!!!
Yang berkenaan tolong lah aku ini...

3 comments:

Cik Eka said...

ape mslh org tu kak..
ni masuk keje cmne la nie....buang wet gomen jer bayo org cmni...

Xana said...

entah la...
dari mula akak keje mmg perangai die camtu
macam split personality pon ade gak...

Cik Eka said...

hah split persnlty..trok ah cmtu..opis eka pon ade gak ritu..tp da kene diberhentikan
masuk opis stakat bce paper je ok...
pastu balik umah....
bulan2 dpt wet gaji free2 jer....
boss da xtahan..repot....n kene buang.....sian......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...