Nuffnang ads

Friday, October 22, 2010

Perasaan saya jumpe bekas scandal....

Getaran masih ada....(tak sedar diri betul)
Hoh kau...mana boleh tak ingat kalau dok berkawan dari sekolah rendah sampai masuk U...
Ni lah yang menggambarkan perasaan aku bila jumpa balik kau aritu even di FB je pon...but i did attend your wedding(cuma x tgk ko sanding..x sanggup kot, even ko pun x sanggup dtg wedding aku dulu kan? ) and kita jumpa lak time gathering aritu..Hamek kau...panjang lebar caption aku.

Yup seboleh-boleh aku nak lupa...tapi terkenang jua akhirnya...tu baru kau beb...
Belum lagi TERjumpa my ex first love tu...
Tapi sekurang-kurangnya kita bercakap gak kan...
Perasaan? Biasa-biasa je...sebab aku dah berpunya begitu juga kau kan...
Moga kita terus bahagia dengan keluarga masing-masing.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...