Nuffnang ads

Wednesday, March 30, 2011

Perkara yang best masa di bangku sekolah

Pagi tadi mula nak layan Pagi di Sinar tapi bukak2 dengar lagu cam hampeh je terus tukar mix...
Hohoho...bese tajuk derang pagi2 pun best gak...DJ dia hilarious ..huhuu
Pagi tadi tentang memori yang best semasa di bangku sekolah...Aku terdengar part caller named  Hashim cerita pasal dulu time sekolah setiap kali lepas recess time kena gosok gigi sambil squat kat tepi longkang. Pastu kumur2 then berus gigi letak dalam cup simpan dalam kelas. 1 day he saw rat gigit2 berus gigi dia...hahahahha...gelak gak la aku pagi2 buta ngan hujan nya...dengan memikirkan anak aku yang bese aku hantar jalan kaki je tapi sebab hujan lebat pagi tadi so aku sumbat dia dalam kete then drove him ke rumah baby sitter...pastu mula la perangai dia budget mama dia nak bawak jalan pepagi buta gelap ngan hujan lebat tu tapi mama dia tipu sebab kesiankan anak berhujan dan tengah sedap tido. Dengan pasrahnya I hugged him and kiss him, dan berlalu pergi sambil tengok muka dia yang mula cembeng...huhuhuu...

Memori best pasal sekolah...huhuhu...jadi pengawas tangkap buadak main lawan rubber ngan sesape yang main kereta kete dash yonkuro...korang ade? huhuhu..pastu mase tu lepas upsr rapat2 meja main ping pong, chess...terup...happy family, donkey....seronok giler...

Sekolah menengah best sebab ade boyfriend yang baik giler hari sabtu dapat duit belanja extra walaupun rm2 (je) dan ada dapat kfc padahal mak dia belikan untuk dia tapi sbb sayangkan awek k mintak tlg kawan pass kan kat aku...plg kenangan bila surat kau (untuk aku) kantoi kat ustaz aka warden asrama lelaki (aku sekolah agama dulu tapi perangai huhuhu....)so kebetulan ustaz tu ajar agama kelas aku dok la perli aku masa tu form 3 dan aku kelas elit pulak tu! aku antara tercorot dalam kelas elit tu...huhuhu...yang aku tak leh blah tu aku join budar=k art, so cikgu art aku bagi project buat mural khat kat dinding sekolah yang tinggi tu dan buat mural dalam sick bay..best! Aku suka art...entah..lama tinggal dah...tangan pun dah kematu agaknya....

Apa memori best korang mase sekolah yang korang takleh lupe? Share aa sini..at least dapat buatkan aku terfikir aku tak la tua sangat...hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...