Nuffnang ads

Wednesday, March 23, 2011

Tolong jangan jadi nyamuk, boleh?

Tension ni...
Pagi-pagi dah membingit kat meja aku...
Dok tanya siap lum dia nak pi hantar...
Ko pe hal sebenarnya?
Kerja aku ni bertimbun atas meja ni lagi urgent la...
Benda ni, it can waits lerr...tuan punya pun tak bising ngan aku ko lak yang sibuk-sibuk pehal?
Selama ni aku suh orang lain hantar boleh je diorang siapkan esoknya...
Yang kau ni itchbutt sangat kenape?
Berbulu la aku...
Selama ni aku diam je...buat baik...kot nak mintak tolong senang
But it ends up kau yang banyak mintak tolong kau...
Yang kau sibuk nak dispatch watpe...kan memang dah ada orang yang dalam senarai tugas dia dispatch surat ni
Keje kau tak buat sibuk nak finfan orang...
C'monla...aku semak tahu tak!


If only I can talk like this to this irritating smurf!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...